زندگی ارزش نداره داره؟؟؟

خرید بک لینک
دو جا تو زندگیم عمیقا احساس شکست کردم یکی وقتی بعد مدتها یه کاری پیدا کردیم بریم کار کنیم و بهم گفتن برا اینکه بیای باید چادرتو باز کنی چادر برا مسجد و کار تو پایگاه بسیجه نه اینجا

دوم وقتی رفتم بهزیستی ایدمو مطرح کردم و با لبخند مسخره ای گفتن عالیه ولی چی به ما میرسه ؟

+ البته زیاد احساس شکست کردم ولی تو این دو مورد تا بصل النخاع و نواحی فوقانی تا مخچه و مافوق و ماتحتش همش آتیش گرف

زندگی ارزش نداره داره؟؟؟...

ما را در سایت زندگی ارزش نداره داره؟؟؟ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 13 تاريخ: سه شنبه 13 تير 1396 ساعت: 21:59

- حوصلم سر رف مهسا

- اوممممم فال بگیرم یا اهنگ بفرستم؟

- فال بگیر

- جواب فال: به زودی خاک بر سر می شوید ان نیت که داری صرف نظر کن که هزار سال هم برایش بدوی به هیچ جا نمی رسد سر آخر هیچی نمی شوی خود را برای طوفانی آماده کن که سخت گرفتار خواهی شد و بعد نهایتا کامیون 15 بار از رویت رده شده و چهل تکه میشوی و دار فانی را در اوج وداع میگویی .

-آهنگ غمگین باشه لطفا

زندگی ارزش نداره داره؟؟؟...

ما را در سایت زندگی ارزش نداره داره؟؟؟ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 10 تاريخ: سه شنبه 13 تير 1396 ساعت: 21:59

- آزیتا دیگه تصمیم گرفتم جواب پیامشو ندم هیچ وقت

دیگه بهش پیام هم نمیدم

چرا سر تکون میدی؟

- اگه فقط 30 روز اخیرو مرور کنی این شصتمین باره این جمله رو میگی

آآآ راستی 60 بار هم گفتی یهو شد انگار دست دلم بود دست خودم نبود

- این بار تصمیمم جدیه بهت قول میدم

- قبول نیس حرفت اعتبار نداره

- اصن اگه جواب دادم تو هرکاری بگی میکنم

- هرکاری؟

- آره هرکاااری

- موهاتو از ته میزنم. چطوره؟

زندگی ارزش نداره داره؟؟؟...

ما را در سایت زندگی ارزش نداره داره؟؟؟ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 11 تاريخ: سه شنبه 13 تير 1396 ساعت: 21:59

کیفو از پشت میز برمیدارم و میرم سمت کلاس شماره 3دو تا از دانشجوها دم درن با دیدن من میرن تو صدای یکیشون میاد که میگه: استاد اومد میرم تو بلند میشن لبخند میزنم و سلام میدم میرم پشت تریبون با لبخند میگم حالتون خوبه؟ یه دختر مو طلایی با چشای معصوم آبی از ته کلاس میگه نه ولی اگه امتحان نگیرین خوب میشیم زندگی ارزش نداره داره؟؟؟...

ما را در سایت زندگی ارزش نداره داره؟؟؟ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 13 تاريخ: سه شنبه 13 تير 1396 ساعت: 21:59

خواهرم تندتند مقنعشو سر میکنه نگاهی به ساعت میندازه:- پووووف دیرم شد بدو میره آشپزخونه آبو با پارچ سر میکشه به گلدون کنار پنجره اتاقم آب میدم صدامو بلند میکنم تا آشپزخونه برسه: - برا ناهار چی بپزم؟ مامان و بابا ناهار مهمونن صدای ضعیفی میاد دوباره بلند میگم: چی؟؟؟؟ صدایی نمیاد میام جلو اتاق میگم:چی؟؟ زندگی ارزش نداره داره؟؟؟...

ما را در سایت زندگی ارزش نداره داره؟؟؟ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 16 تاريخ: سه شنبه 13 تير 1396 ساعت: 21:59

داشت از مزایای سحرخیزی حرف میزد می گفت حتی کسایی که تا لنگ ظهر هم میخوابن اگه تصمیم بگیرن 5صب بیدار بشن میتونن باور کنید.یادم افتاد همین چند وقت پیش بود که با چن نفر از دوستام تصمیم گرفته بودیم سحرخیز باشیم تا کامروا شویم از اونجایی که تا مسئولیتی به من ندن تاثیر جمله های انگیزشی درمغز من نهایتن تا زندگی ارزش نداره داره؟؟؟...

ما را در سایت زندگی ارزش نداره داره؟؟؟ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 11 تاريخ: سه شنبه 13 تير 1396 ساعت: 21:59

این روزها اصلا زندگی از گلویم پایین نمیرود

آب میخورم یادم می افتد

غذا میخورم کوفت میشود می چسبد به گلویم

هوا را هم که اصلا نپرس

انگار سرباز شده و وظیفه اش تنها این است که پوتین هایش را بگذارد روی گلویم و هرازگاهی با تمام وزنش فشار دهد

این روزها دلم دل نیست

مشت میزند، می کوبد ، می ایستد، می دود، شور میزند.

این روزها آرام و قرار ندارد این دل لعنتی

زندگی ارزش نداره داره؟؟؟...

ما را در سایت زندگی ارزش نداره داره؟؟؟ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 17 تاريخ: چهارشنبه 7 تير 1396 ساعت: 17:09

بعد از اومدن نتیجه اولیه کنکور ارشد با عصبانیت دفتر خاطراتم رو تیکه تیکه کردم تا به زندگی ثابت کنم ارزش زیستن نداره

احتمالا نتیجه نهایی رو که اعلام کنن کل بلاگفا رو باید منفجر کنم تا یه سری چیزای دیگه رو ثابت کنم

زندگی ارزش نداره داره؟؟؟...

ما را در سایت زندگی ارزش نداره داره؟؟؟ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 23 تاريخ: چهارشنبه 7 تير 1396 ساعت: 17:09

صفحه بندی